Chatbot pro automatizované jednání ve společnosti ABC – Dominik Smetana
Dominik Smetana
Bachelor's thesis
Chatbot pro automatizované jednání ve společnosti ABC
Chatbot for automated negotiation in the company ABC
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití potenciálu automatizovaných procesů v oblasti vyjednávání s dodavateli ve společnosti ABC. Hlavním cílém této bakalářské práce je vyzdvihnout důležitost automatizovaných procesů uvnitř společnosti a jejich neustálého vývoje. Cílem je také doporučit společnosti ABC potenciální možnosti na zlepšení automatizovaného vyjednávání do budoucna, tak aby projekt …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of the potential of automated processes in the field of negotiation with suppliers in the company ABC. The main objective of this bachelor thesis is to highlight the importance of automated processes inside the company and their continuous development. The objective is also to recommend to the ABC company potential ways to improve the automated negotiation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Martin Kobosil, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 3. 5. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza implementace automatizovaného vyjednávání v podniku
Kyryl Kudriavtsev -
Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
Lucie Zaki -
Marketingová komunikace B2B. Projekt pro značku Motrio.
Tomáš Lukašík -
Návrh komunikační strategie vybrané organizace působící na B2B trzích
Jana Hudíková -
Speeding up inference time of neural machine translation
Martin Geletka -
Modelování tržního rizika pomocí metod strojového učení a umělé inteligence
Ondřej Lasák -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Návrh automatizace procesu ve ŠKODA AUTO využitím chatbota
Michal Hančl