Dominik Müller

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti komunikační strategie vybrané společnosti. Úspešnost bude posuzována podle analyzování jednotlivých prvků komunikačního mixu, které společnost využívá a toho, jakým způsobem spotřebitelé vnímají danou značku. Popsáno bude jakým způsobem jsou firmy schopné prostřednictvím marketingové komunikace ovlivňovat spotřebitelské chování. Pozornost …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on evaluating the success of the communication strategy of a selected company. Success will be assessed according to the analysis of the individual elements of the communication mix that the company uses and how consumers perceive the brand. It will be described how companies are able to influence consumer behavior through marketing communication. Attention will be paid …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Müller, Dominik. Marketingová komunikace vybraného podniku. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta