Dominik Müller
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti komunikační strategie vybrané společnosti. Úspešnost bude posuzována podle analyzování jednotlivých prvků komunikačního mixu, které společnost využívá a toho, jakým způsobem spotřebitelé vnímají danou značku. Popsáno bude jakým způsobem jsou firmy schopné prostřednictvím marketingové komunikace ovlivňovat spotřebitelské chování. Pozornost …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on evaluating the success of the communication strategy of a selected company. Success will be assessed according to the analysis of the individual elements of the communication mix that the company uses and how consumers perceive the brand. It will be described how companies are able to influence consumer behavior through marketing communication. Attention will be paid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Müller, Dominik. Marketingová komunikace vybraného podniku. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Production Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková