Koexistence knižních a lidových adverbií v novořečtině – Bc. Jitka Šimrová
Bc. Jitka Šimrová
Bakalářská práce
Koexistence knižních a lidových adverbií v novořečtině
Coexistence of Literary and Demotic Adverbs in Moderne Greek Language
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je zjistit, která starořecká adverbia přešla do novořeckého jazyka a která ze dvou skupin příslovcí, zda ta, jejíž příslovce jsou zakončena na -ως , nebo ta jejíž příslovce mají koncovku -α, se používá v řeckém publicistickém stylu častěji. Samotná práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na klasifikaci příslovcí. Druhá z kapitol obsahuje stručný …víceAbstract:
The task of this thesis is to find out, which ancient greek adverbs came through centuries into the Modern greek language and also which of the two adverbs groups is used in greek publicistic writing style more often, if it is the adverbs group ending with -ως, or the other one ending with -α.The thesis is divided into four chapters. The first one focuses on the adverbs classification. Second one contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pcf2v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Bc. Kateřina Bočková Loudová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Novořecký jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Publicistický styl a proměny manipulační funkce ve slohovém vyučování na 2. stupni základních škol
Petra JANÍKOVÁ -
Lexical Cohesion in Publicistic Texts: a Comparative Analysis
Ivana TŮMOVÁ -
Jazyk a styl regionální publicistiky
Jitka BROŽOVÁ -
Znaky dnešního publicistického stylu<br>Forma mediálního pořadu věnovaného významné osobnosti regionu (Trutnov)
Kateřina Adamcová -
Znaky dnešního publicistického stylu
Alena Uhlířová -
Znaky dnešního publicistického stylu
Veronika Fousková -
Vybrané rysy stylu recenzí Pavla Mandyse
Lucie Bukáčková -
The Role of the Adverbs Always, Often, Rarely and Never in FSP
Daniela Čajková