Kristina DÖRNEROVÁ

Diplomová práce

Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o.

Promotion and its use in acquiring customers in Stěhování Mamut s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit počet zákazníků a objem zakázek ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. Nejprve bylo zjištěno, jaké reklamy firma v současné době využívá, a zároveň došlo k porovnání konkurence. Pro dosažení cíle byly zavedeny reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu a ve vyhledávači Google a zároveň byla zavedena tištěná reklama (byly testovány různé formáty). Byla využita metoda …více
Abstract:
The aim of this thesis is to increase the number of customers and the volume of orders in the company Stěhování Mamut s. r. o. Ad campaigns on Facebook, Instagram, and Google have been introduced to achieve the goal, while a print ad has been introduced (different formats have been tested). The questioning method was used to determine how customers learned about the company and what type of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DÖRNEROVÁ, Kristina. Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. . Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická