Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s. – Ing. Jana Ptáčková
Ing. Jana Ptáčková
Diplomová práce
Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.
Methodology for measurement and evaluation of customer satisfation and loyalty in A.M.O.S. Otava, a.s.
Anotace:
Diplomová práce popisuje základní kroky pro měření a metodiku hodnocení spokojenosti a loajálnosti zákazníka. Práce má za cíl poskytnout informace o spokojenosti klientů společnosti A.M.O.S.-Otava, a.s. Spokojenost je spojena s nákupem a následným předáním nového vozu. Celá práce se tedy orientuje hlavně na zákazníka a na splnění jeho očekávání. Seznamuje čtenáře se společností a oblastí ve které působí …víceAbstract:
This thesis describes basic steps of measurement and methodology of customer satisfaction and loyalty rating. The main target is to provide with information of customer satisfaction with A.M.O.S – Otava, a.s. company services. For these purposes satisfacion is measured based on the quality of services of purchase and following presentation of new car. The whole thesis is customer oriented, satisfaction …víceKlíčová slova
Orientace na zákazníka Spokojenost zákazníka Potřeby zákazníka Hodnota pro zákazníka Loajalita Zjišťování dat Dotazování Tvorba dotazníku Vyhodnocování dat. Focus on the customer Satisfaction on the Customer Data finding Needs and wants of customer Value for customer Loyalty Questioning Creation of questionnaire Data evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xfnop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
The effects of the style of leadership on job satisfaction and work performance in multicultural teams in project management
Nemanja Vučetic -
A Comparative Analysis of Online and Offline Customer Preferences for Meat and Seafood in Kerala
Vishnu Vijayan -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes