Iva PŘÍVĚTIVÁ
Bakalářská práce
Vnímání regionální značky
Regional brand perception
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a to pomocí různých marketingových nástrojů. V první části, jež je teoretická, se vysvětluje základní přístup ke značce, hodnotě značky a k jejímu řízení. Druhá část je částí praktickou …víceAbstract:
Bachelor thesis is aimed at the analysis of regional brands, specifically on perception of regional brands. The target of thesis is to analyse and suggest changes in the identity of this brand by using different marketing tools. In literary research, the primary attitude to the brand, the value and the management of the brand is described. The practical part is dedicated to chosen region and regional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Zveřejnit od: 11. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘÍVĚTIVÁ, Iva. Vnímání regionální značky. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky - region Český ráj
Pavlína Charvátová -
Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C
Daniela Brücknerová -
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
David Weschta -
Vnímání regionální značky
Lucie NĚMCOVÁ -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Strategické řízení regionální značky - region Poohří
Luboš Nouzecký -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva