"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy – Mgr. Olga Prokopová
Mgr. Olga Prokopová
Bakalářská práce
"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy
"Get Paid To" Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce „Get Paid To“ společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy se zabývá fenoménem GPT společností, které v prostředí Internetu zprostředkovávají cílená reklamní sdělení, za které jejich příjemci obdrží odměnu. První kapitola vysvětluje princip fungování a činnosti GPT společností, ukazuje jejich charakteristické rysy. Druhá pak společnosti rozděluje a charakterizuje podle …víceAbstract:
The Bachelor s Thesis “Get Paid To” Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement deals with the phenomenon of GPT companies, which negotiate targeted advertising in the environment of the Internet, for which their receivers obtain a fee. The first chapter explains the principle of functioning and operation of the GPT companies and shows their characteristic features. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fau4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Forex jako nástroj obchodování na internetu
Jakub Hercik -
Forex jako nástroj obchodování na internetu
Lukáš Horák -
Advertising Targeted to Children on Russian Market
Elizaveta Marchenko -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka