Význam sponzoringu pro Public relations – Bc. Petr Tolar, DiS.
Bc. Petr Tolar, DiS.
Bakalářská práce
Význam sponzoringu pro Public relations
Importance of sponzoring for PR
Anotace:
Práce se zabývá sponzoringem, jeho zasazením v rámci Public Relations a jeho vlivem na veřejné mínění o firmě. Blíže je rozebrán sponzoring ve sportu, jeho specifika, problematika sponzorských balíčků a následná finální fáze v podobě sponzorské smlouvy. K sportovnímu sponzoringu jsou v práci uvedeny aktuální konkrétní příklady. Závěr práce je věnován společnosti CEFC China, jejímu partnerství s klubem …víceAbstract:
This bachelors thesis focuses on sponsoring, its infliction in Public Relations and its influence on public opinion about company. Sponsoring in sport is analysed more closely, its specifics, matters of sponsor packages and final phase in form of sponsor contract. Actual particular examples are given to sport sponsorship. The end of thesis is dedicated to company CEFC China, its partnership with football …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m1bod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová