Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam – Bc. Adéla Jansová, DiS.
Bc. Adéla Jansová, DiS.
Master's thesis
Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam
Communication Strategy of non-profit Organisation Um sem um tam
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje neziskové organizaci Um sem um tam a její komunikační strategii. Teoretická část shrnuje a vymezuje teoretická východiska k tématu. Praktická část zkoumá nejprve motivaci lidí k podpoře neziskového sektoru svými dovednostmi. Následně hledá vhodné komunikační kanály, jak se lidé mohou o dobrovolnických příležitostech dozvědět. Nedílnou součástí pak je konkrétní návrh komunikační …moreAbstract:
This thesis is devoted to a non-profit organization Um sem um tam and its communication strategy. The first part summarizes and defines the theoretical background to the subject. Practical first part explores the motivation of people to support the non-profit sector with their skills. Subsequently, this part searches appropriate communication channels, how people can learn about voluntary opportunities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANSOVÁ, Adéla. \textit{Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/cskvm0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jansová, Adéla. Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Dělení nestátní neziskové organizace na dvě nezávislé entity - případová studie
Adéla Předešlá -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová -
Návrh plánu na založení nestátní neziskové organizace
Kristýna Pokorná -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Specifika financování nestátní neziskové organizace
Simona Dimitriadisová