Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy – Rita Tlamichová
Rita Tlamichová
Bakalářská práce
Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy
Meaning of social networks in communication of chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje využívání sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy VALDEMAR GREŠÍK – NATURA, s.r.o. a hlavního konkurenta. Součástí práce je teoretická část zahrnující vysvětlení důležitých pojmů pro pochopení práce. Součástí aplikační části je rozbor trhu biopotravin a přírodních produktů i analyzované firmy a jejího konkurenta z hlediska využívání sociálních sítí. Součástí je marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis analyze the importance of using social networks of Valdemar Grešík – Natura s. r. o. and their largest competitor company communication. Part of the work is theoretical part including explanation of important terms for understanding the work, then description and information of selected company and at the end of the work itself research and processing of all provided data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w1261/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Percepce a produkce pravdivých a nepravdivých informací v prostředí internetu jako součást mediální výchovy
Martina KUCHAŘÍKOVÁ -
Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
Vojtěch Machálek