Bc. Jakub Gavlas

Bakalářská práce

Procedural Plant Generation for Underwater Environments

Procedural Plant Generation for Underwater Environments
Anotace:
Cieľom tejto práce je vytvorenie grafických modelov podvodných rastlín pre projekt i-MareCulture. Projekt je zameraný na pozdvihnutie verejného povedomia o Európskom námornom kultúrnom dedičstve. Na vymodelovanie týchto rastlín bolo použité procedurálne generovanie a L-systémy, v kombinácii s Unity Engine. Zameraním tejto práce nebolo len vytvororenie realistických modelov rastlín, ale ohľad bol braný …více
Abstract:
The goal of this thesis is to create graphical model of underwater plants for project i-MareCulture. The project focuses on raising of public awareness of European maritime cultural heritage. To model these grasses, procedural generation and L-systems are used in combination with Unity Engine. The aim of this thesis is not only to create realistic plant models, but efficiency is also considered, because …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Fotios Liarokapis, PhD
  • Oponent: Bojan Kerouš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky