Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice – Bc. Gabriela Bohabojová
Bc. Gabriela Bohabojová
Diplomová práce
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
The Marketing communication of Conspicuous Consumption Product as an Investment in Social Position
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace produktů okázalé spotřeby v oboru fashion, jako způsob investování do společenské pozice. Cílem je objasnit potenciál marketingové komunikace produktu prostřednictvím apelu na udržení, či zlepšení společenské pozice zákazníka v marketingové komunikaci vůbec a specificky pak u marketingu tzv. luxusních fashion značek.Abstract:
Thesis deals with marketing communications conspicuous consumption of products in the field of fashion, as a way of investing in social position. The aim is to clarify the potential of product in marketing communications through an appeal to maintain or improve the social position of the customer in marketing communications in general and specifically in marketing of luxury fashion brands.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/opht6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská