Role sociálních sítí v komunikačním mixu – Bc. Michael Lindner
Bc. Michael Lindner
Diplomová práce
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
The Role of Social Networks in the Communications Mix
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá rolí sociálních sítí v komunikačním mixu firem. Teoretická část této práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, obsahový marketing a marketing na sociálních sítích. V praktické části této práce představuji subjekty poskytující telekomunikační služby (Telefónica O2 ČR, T-Mobile ČR a Vodafone ČR). Praktická část je rozdělena na dvě části. První část představuje analýzu …víceAbstract:
My diploma thesis deals with the role of Social Networks in communications mix. Theoretical part of this thesis is focusing on marketing communication, content marketing and Social Networks marketing. In practical part of this thesis I’m introducing the companies, which provides telecommunication services (Telefónica O2 ČR, T-Mobile ČR and Vodafone ČR). Practical part is divided into two several parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fz0ab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová