Bc. Daniela Krutílková

Diplomová práce

Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek

Perception of Influencer Marketing by Generation Z for Selected Brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnutí návrhů ke zlepšení využívání influencer marketingu u vybraných značek směrem ke generaci Z. Teoretická část diplomové práce předkládá přehled dohledaných poznatků o marketingové komunikaci, sociálních médiích a influencer marketingu. Vymezuje generaci Z a předkládá její charakteristické rysy. Dále se zabývá popisem vybraných značek a influencerů, kteří jsou autorkou …více
Abstract:
The aim of the thesis is to provide suggestions to improve the use of influencer marketing for selected brands towards Generation Z. The theoretical part of the thesis presents an overview of the knowledge about marketing communication, social media and influencer marketing. It defines Generation Z and presents its characteristic features. Furthermore, it deals with the description of selected brands …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tme26/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Natálie Maršálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing