Bc. Daniela Krutílková

Master's thesis

Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek

Perception of Influencer Marketing by Generation Z for Selected Brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je poskytnutí návrhů ke zlepšení využívání influencer marketingu u vybraných značek směrem ke generaci Z. Teoretická část diplomové práce předkládá přehled dohledaných poznatků o marketingové komunikaci, sociálních médiích a influencer marketingu. Vymezuje generaci Z a předkládá její charakteristické rysy. Dále se zabývá popisem vybraných značek a influencerů, kteří jsou autorkou …more
Abstract:
The aim of the thesis is to provide suggestions to improve the use of influencer marketing for selected brands towards Generation Z. The theoretical part of the thesis presents an overview of the knowledge about marketing communication, social media and influencer marketing. It defines Generation Z and presents its characteristic features. Furthermore, it deals with the description of selected brands …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Natálie Maršálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing