Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru – Martin Náplava
Martin Náplava
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru
Anotace:
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodná doporučení pořadatelům Znojemského běžeckého poháru, která povedou ke zkvalitnění a zefektivnění marketingové komunikace Znojemského běžeckého poháru. V teoretické části práce jsou stručně charakterizovány důležité pojmy marketingu a podrobněji popsán marketingový komunikační mix. Praktická část slouží k seznámení se základními informacemi o sportovní akci …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to propose suitable recommendations to the organizers of the Znojmo Running Cup, which will lead to higher quality and efficiency of the marketing communication of this event. The theoretical part characterizes the relevant marketing terms and describes the marketing communication mix. The practical part presents the basic information on the sport event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/cub68y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁPLAVA, Martin. \textit{Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/cub68y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva