Návrh marketingové komunikace Judo club Kidsport, z. s. – Erik Hlaváček
Erik Hlaváček
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace Judo club Kidsport, z. s.
Judo club Kidsport, z. s. marketing communication proposal
Anotace:
Cílem bakalářské práce je dosáhnout změny vnímání společnosti Judo Club Kidsport, z. s. v rámci probíhajícího rebrandingu firmy. A to tak, aby tento sportovní oddíl byl považován za profesionální sportovní akademii s komplexním systémem výchovy talentovaných judistů, nikoli jako největší poskytovatel sportovních kroužků v ČR. Praktická část navrhne nástroje online marketingové komunikace za účelem …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to achieve a change in the perception of Judo Club Kidsport, z. s. within the ongoing rebranding of the company. And so that this sports section is considered a professional sports academy with a comprehensive system of educating talented judokas, not as the largest provider of sports clubs in the Czech Republic. The practical part will propose tools of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová