Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Bc. Jolana Poláková
Bc. Jolana Poláková
Bachelor's thesis
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Opportunities for small and medium businesses
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití Guerilla marketingu v České republice. Je to odvětví marketingu, které je sice šancí pro malé a střední firmy, ale snad pro jeho neznalost jsou nedostatečně využívány možnosti, které tento druh marketingu nabízí. Cílem mé práce je představit různé formy a možnosti Guerilla marketingu, především to, co je důležité o této formě marketingové komunikace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals about usage possibilities of the Guerilla Marketing in Czech Republic. It's the marketing, which is indeed an opportunity for small and medium businesses. Perhaps because of lack of knowledge we are facing underutilized potential in this kind of marketing. The aim of my work is to introduce various forms and possibilities of Guerilla Marketing and highlight what is important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tbqwp/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2013
- Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing
Iveta Stočková