Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu – Bc. Anastasiya Kuznetsova
Bc. Anastasiya Kuznetsova
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Marketing Communication Mix of Chosen Company in Response to Changes in its Marketing Mix
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu prvků marketingového mixu na marketingovou komunikaci zvolené instituce (touto je Vysoká škola finanční a správní). V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace) a marketingového komunikačního mixu – reklamy, PR, osobního prodeje, přímého marketingu a podpory prodeje. Ve …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is analysis of the marketing communication mix of the chosen company (The University of Finance and Administration) in response to changes in it‘s marketing mix. The first part consists of a theoretical base for marketing mix creation, the so called 4 P’s (Product, Price, Place, Promotion) and marketing communication mix – advertising, PR, personal selling, direct marketing …víceKlíčová slova
Cena distribuce marketing marketingový mix marketingový komunikacní mix osobní prodej podpora prodeje PR produkt propagace přímý marketing reklama Vysoká škola finanční a správní. Price place marketing mix marketing communication mix personal selling sales promotion product promotion direct marketing advertising The University of Finance and Administration.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kimnc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUZNETSOVA, Anastasiya. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku v~závislosti na změnách jeho marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/cur174/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Czech and World Economy after Financial Crisis and its Impact on SME in CR and EU
Róbert Mitterpach -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Arnold Stemberg -
Finanční výkazy a jejich využití pro hodnocení finanční situace firmy - porovnání požadavků na finanční výkazy nutných k dosažení úvěru nebo grantu z EU pro malou firmu
Věra Volfová -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Rozbor finanční situace firmy Skanska CS a.s. za pomoci metod finanční analýzy (finanční analýza)
Alena Kalinová -
Zvýšení konkurenceschopnosti Vysoké školy finanční a správní o.p.s. pomocí event marketingu
Michaela Vaníčková