Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese – Eva MELICHAROVÁ
Eva MELICHAROVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Marketing strategy of division Obaly in the period of economic recession
Anotace:
Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování …víceAbstract:
Purpose of this bachelor thesis is creating of the optimal marketing strategy for the division Obaly of the company ZÁLESÍ a.s. in the period of economical recession. There is basic theoretic concepts of the marketing strategy in theoretical part. In sequence of this theoretical part is processed analytical part which contains necessary analyses for setting up of the partial aims which are basis for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Zveřejnit od: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELICHAROVÁ, Eva. Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Implementace strategie prostřednictvím metodiky Balanced Scorecard
Michaela Konrádová -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Návrh a implementace strategie podniku
Libor Šaja -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Návrh strategie vybraného podniku
Lucie Groisová -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Navržení a implementace strategie v organizaci
Jakub Najdekr