Eva MELICHAROVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

Marketing strategy of division Obaly in the period of economic recession
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování …more
Abstract:
Purpose of this bachelor thesis is creating of the optimal marketing strategy for the division Obaly of the company ZÁLESÍ a.s. in the period of economical recession. There is basic theoretic concepts of the marketing strategy in theoretical part. In sequence of this theoretical part is processed analytical part which contains necessary analyses for setting up of the partial aims which are basis for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2009
Accessible from:: 28. 4. 2009
Identifier: 13053

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MELICHAROVÁ, Eva. Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.