Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese – Eva MELICHAROVÁ
Eva MELICHAROVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Marketing strategy of division Obaly in the period of economic recession
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování …moreAbstract:
Purpose of this bachelor thesis is creating of the optimal marketing strategy for the division Obaly of the company ZÁLESÍ a.s. in the period of economical recession. There is basic theoretic concepts of the marketing strategy in theoretical part. In sequence of this theoretical part is processed analytical part which contains necessary analyses for setting up of the partial aims which are basis for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2009
Accessible from:: 28. 4. 2009
Identifier:
13053
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELICHAROVÁ, Eva. \textit{Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/cvikuf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MELICHAROVÁ, Eva. Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Implementace strategie prostřednictvím metodiky Balanced Scorecard
Michaela Konrádová -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Návrh a implementace strategie podniku
Libor Šaja -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Návrh strategie vybraného podniku
Lucie Groisová -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Navržení a implementace strategie v organizaci
Jakub Najdekr