Product placement v českém prostředí – Bc. Filip Řepa
Bc. Filip Řepa
Bakalářská práce
Product placement v českém prostředí
Product Placement in Czech environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu nejen v obecné rovině, ale na základě poznatků z praxe a již realizovaných product placementů jak v zahraničí, tak v České republice, detailně zkoumá celý proces realizace z pohledu všech zainteresovaných stran. Na základě dosažených poznatků navrhuje a strukturovaně popisuje jednotlivé postupy, jak smysluplně s product placementem pracovat …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the issue of product placement, not only in general, but on the basis of practical experience and already implemented product placement both abroad and in the Czech Republic, examines in detail the entire process of implementation from the perspective of all stakeholders. Based on the findings suggests a structured describes the various procedures to meaningfully with …víceKlíčová slova
Product placement média média typ audiovizuální dílo marketingová komunikace marketingový komunikační mix zadavatel vysílatel Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). The Product Placement The Media The Media type The Audiovisual Work The Marketing Communication The Marketing Communication Mix The Customer The Broadcaster The Council for Radio and Television Broadcasting (RRTV).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/icv3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson