Bc. Ivana Rožnovská
Master's thesis
Podpora prodeje přírodních léčiv
Sales promotions of Natural Pharmaceuticals
Abstract:
Podpora prodeje přírodních léčiv Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat stávající situaci společnosti ASI Prag s.r.o.a navrhnout marketinogový plán na podporu prodeje některých produktů ze současného portfolia. V rámci této práce byla provedena analýza tržní pozice firmy, diverzifikace produktů, navrženy akční programy pro úspěšnou realizaci naplánovaných a očekávaných cílů.Abstract:
Sales promotions of Natural Pharmaceuticals The aim if this was to analyze the current situation of about ASI Prag s.r.o. and propose a marketing plan to promote the sale of certain products from the current portfolio. In this work was carried out analysis of market position of firms, product divarsification, the proposed action programs for the successful implementation of planned and expected objectives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dnatf/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: MUDr. Vladimír Hirner
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová