Mária Kramárová

Bakalářská práce

Marketingový výskum obchodného centra

Marketingový výzkum obchodního centra
Anotace:
Tématem práce je Marketingový výzkum obchodního centra. Hlavním cílem práce je provést marketingový výzkum pro obchodní centrum, jehož záměrem je zjištění spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými obchodním centrem a zjištění vhodnosti volby prostředků marketingové komunikace obchodního centra.
Abstract:
The topic of thesis is Marketing research of shopping centre. The aim of this work is to carry out market research for the shopping center, which aims at finding customer satisfaction with the services provided by the business center and detect the appropriateness of the choice as marketing communications business center.
Abstract:
Témou práce je Marketingový výskum obchodného centra. Hlavným cieľom práce je uskutočniť marketingový výskum pre obchodné centrum, ktorého zámerom je zistenie spokojnosti zákazníkov so službami poskytovanými obchodným centrom a zistenie vhodnosti voľby prostriedkov marketingovej komunikácie obchodného centra.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses cvzbbf cvzbbf/2
19. 5. 2016
Složky
Soubory
Halíčková, K.
19. 5. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.