Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management – Bc. Karina Zaripova
Bc. Karina Zaripova
Master's thesis
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Anotácia:
Práce analyzuje změny v chování spotřebitelů a jak od toho závisí řízení marketingu. První kapitola zkoumá historii marketingových konceptů, analyzuje model rozhodování a také nové trendy v marketingu. Druhá kapitola se zabývá vnitřními faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka, například věk, životní styl, motivace, osobnost a další. Třetí kapitola poskytuje přehled vnějších faktorů ovlivňujících …viacAbstract:
The thesis analyzes changes in consumers behavior and how management of marketing depends on that. The first chapter examines the history of marketing concepts, analyses decision-making model, as well as new trends in marketing. The second chapter examines intrinsic factors, which are affecting decision-making process of customer, for example such as age, lifestyle, motivation, personality and others …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jubav/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
- Vedúci: Ing. Andrej Mazán, MBA
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova