Marketingová strategie pro značku Riot Games – Lukáš Valenta
Lukáš Valenta
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro značku Riot Games
Marketing strategy for Riot Games company
Anotácia:
V práci se bude prvně řešit obecné téma marketingu. To znamená, o co se vůbec jedná, jaké jsou druhy, modely a všeobecně teoretické informace, které o marketingu jsou z řad knižních, vědeckých a dalších publikací. Čtenáři se představí firma Riot Games, velice zkratkovitě. Historie, sídla, produkty a podspolečnosti, jaké firma vlastní. Společně s tím, jak firma funguje a jakým způsobem komunikuje se …viacAbstract:
The work will first deal with the general topic of marketing. This means what it is all about, what types, models and general theoretical information there are about marketing from book, scientific and other publications. The company Riot Games will be introduced to the readers, very briefly. History, headquarters, products and subsidiaries that the company owns. Together with how the company works …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová