Stanislav Horák

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Analysis of the Marketing Communication of the Bata Company until 1939 and Its Application in a Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s …více
Abstract:
A purpose of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939, to compare these principles with a marketing communication of a selected company MarketSoul and make suggestion based on the Bata example. The theoretical part deals with a theory of marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the analysis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horák, Stanislav. Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe