Stanislav Horák

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Analysis of the Marketing Communication of the Bata Company until 1939 and Its Application in a Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s …more
Abstract:
A purpose of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939, to compare these principles with a marketing communication of a selected company MarketSoul and make suggestion based on the Bata example. The theoretical part deals with a theory of marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the analysis of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horák, Stanislav. Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe