Bc. Lucie FRNOCHOVÁ

Master's thesis

Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR

Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of young generation in Czech Republic
Abstract:
Tématem této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR". Téma je aplikováno v prostředí českého trhu a českého influencer marketingu na Instagramu. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing na sociálních sítích, influencer a influencer marketing. Dále jsou charakterizovány generace mileniálů a generace Z. V empirické části práce je …more
Abstract:
The topic of this diploma thesis is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of young generations in Czech Republic". This topic is applied in the environment of the Czech market and Czech influencer marketing on Instagram. In the theoretical part of the paper are explained terms regarded to social networks, influencers and influencer marketing. At last but not at least …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRNOCHOVÁ, Lucie. Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/