Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR – Bc. Lucie FRNOCHOVÁ
Bc. Lucie FRNOCHOVÁ
Master's thesis
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of young generation in Czech Republic
Abstract:
Tématem této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR". Téma je aplikováno v prostředí českého trhu a českého influencer marketingu na Instagramu. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing na sociálních sítích, influencer a influencer marketing. Dále jsou charakterizovány generace mileniálů a generace Z. V empirické části práce je …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of young generations in Czech Republic". This topic is applied in the environment of the Czech market and Czech influencer marketing on Instagram. In the theoretical part of the paper are explained terms regarded to social networks, influencers and influencer marketing. At last but not at least …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRNOCHOVÁ, Lucie. \textit{Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/cwcpl2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRNOCHOVÁ, Lucie. Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková