Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie – Elizaveta Murashova
Elizaveta Murashova
Bakalářská práce
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
The Use of Product Placement in a Movie: A Case Study
Anotace:
Uplatnění product placementu v seriálu Abstrakt Tato bakalářská práce se zaměřuje na efektivitu product placementu jako marketingového nástroje v seriálu Podivné věci (Stranger Things, 2016). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o product placementu jako marketingovém nástroji a popisuje se jeho historický vývoj a struktura. Praktická část …víceAbstract:
The Use of Product Placement in the Series Abstract This bachelor thesis focuses on the effectiveness of product placement as a marketing tool in the series Stranger Things (2016). The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part compiles understanding about product placement as a marketing tool and analyzes its historical evolution and structure. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Evgenia Maleninska
- Oponent: Albert Hoffmann, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva