Analýza obsahu televizní reklamy – Bc. Olga Krobová
Bc. Olga Krobová
Bakalářská práce
Analýza obsahu televizní reklamy
TV commercial analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou obsahu televizní reklamy na alkoholické nápoje. Modelovým příkladem takovéto reklamy je TV spot firmy Stock Plzeň-Božkov „Lipno“, jehož rozborem jsou zodpovězeny otázky nutnosti regulace TV reklam na alkoholické nápoje a možnost ovlivnění žen tímto typem reklam. Teoretická část práce se zabývá analýzou marketingu, psychologie a etiky TV reklam na alkoholické nápoje …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns itself with an analysis of the contents of alcoholic beverages advertisements on TV. TV spot of company Stock Fernet Plzeň-Božkov “Lipno”, whose analysis answers to the issue of a necessity to control alcoholic beverages advertisements on TV and the possibility of influencing women by such a type of advertisements, has been selected as a model example of such advertisements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pjybs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Petr Dvořák -
Genderové stereotypy v reklamě - odraz Goffmanovy studie v současné reklamě
Silvie MAŇASOVÁ -
Etika ve světě reklamy na alkohol
Miluše BRUNÁTOVÁ -
Etika v reklamě
Natálie Ptáčníková -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje
Martin Glombíček