Optimalizace zboží na prodejní ploše – Martin Lerch
Martin Lerch
Bakalářská práce
Optimalizace zboží na prodejní ploše
Optimization of the item on the sales area
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním českého zákazníka a uspořádáním zboží na prodejní ploše hypermarketu. Cílem práce je zjistit nákupní chování zákazníků a navrhnout optimální uspořádání hypermarketu Globus a jednoho konkrétního oddělení. Bakalářská práce se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretické části celé problematiky prodeje a nakupování, druhá kapitola nákupnímu …víceAbstract:
This thesis deals with the purchase of the customer behavior and arranging items on a sales area of the hypermarket. The aim of the work is to determine the customer shopping behaviour and suggest an optimal arrangement of hypermarket Globus and one particular department. The thesis consists of four chapters. The first chapter is devoted to the theoretical part of the whole issue of sales and shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek