Aneta Hrabcová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy Dermacol
Marketing communication by Dermacol.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Dermacol, a přede-vším novými nástroji marketingové komunikace. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix a nové komunikační nástroje či technologie především z oblasti internetové marketingové komunika-ce. Praktická část práce je zaměřena na českou značku pečující a dekorativní kos-metiky Dermacol …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Dermacol, and especially with the new tools of marketing communication. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication, com-munication mix and new communication tools or technologies especially from the area of internet marketing communication. The practical part is focused on the Czech brand of care …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková