Aneta Hrabcová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace firmy Dermacol

Marketing communication by Dermacol.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Dermacol, a přede-vším novými nástroji marketingové komunikace. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix a nové komunikační nástroje či technologie především z oblasti internetové marketingové komunika-ce. Praktická část práce je zaměřena na českou značku pečující a dekorativní kos-metiky Dermacol …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Dermacol, and especially with the new tools of marketing communication. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication, com-munication mix and new communication tools or technologies especially from the area of internet marketing communication. The practical part is focused on the Czech brand of care …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta