Vliv efektivnosti komunikace na ekonomické a finanční výsledky podniku – Bc. Regina Buriánová
Bc. Regina Buriánová
Diplomová práce
Vliv efektivnosti komunikace na ekonomické a finanční výsledky podniku
The Influence of Communication Effectiveness on Economic and Financial Results
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je prokázat vliv efektivnosti komunikace na ekonomické a finanční výsledky podniku. Účinná komunikace podniku, tj. využití všech moderních a dostupných informačních a komunikačních technologií v interní a externí komunikaci podniku, řídí finanční výkon firmy.Abstract:
The aim of my thesis is to demonstrate the influence of communication effectiveness on economic and financial results of the company. Effective business communication, i.e. the use of modern and accessible information and communication technologies in internal and external corporate communications, manages the performance of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g9olc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Financial Technology(FINTECH) On Financial Inclusion of SMEs In Lagos-Nigeria
Rosemary Abimbola Odipe -
Visualization and Analysis of Historical Data in GIS
Adam Mertel -
Analysis and implementation of an information system for business process support
Sylvia Holzmannová -
Analysis of Whole Slide Imaging Anonymity
Jan Čech -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani