Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior – Lusine Grigoryan
Lusine Grigoryan
Master's thesis
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour
Abstract:
Povědomí a obavy ohledně otázek sociálního a životního prostředí stoupá v rámci různých odvětví byznysu a s tím související vlivy už nelze přehlédnout. Sociální odpovědnost je komplexní strategie, která se prolíná do všech procesů podniku. Cílem této diplomové práce je uskutečnit vyčerpávající analýzu současných praktik v oblasti společenské odpovědnosti firem a jaký vliv to má na chování zákazníka …moreAbstract:
The awareness and concern regarding social and environmental issues is growing among representatives of the business sector and they cannot eliminate the impact that they have. Corporate Social Responsibility is a complex strategy to govern the whole process of doing business. The objective of the Diploma Thesis is to prepare comprehensive analysis of current CSR practices in the Czech Republic and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52869
Thesis defence
- Date of defence: 3. 1. 2017
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Květa Olšanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52869
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia