Josef Řezníček
Diplomová práce
Efektivita obsahového marketingu
The Effectiveness of Content Marketing
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, co ovlivňuje efektivitu a míru dosahování cílů při obsahovém marketingu na internetu při vytváření a propagaci článků, e-mailů, videí, podcastů a obsahu na sociálních sítích. Autor definuje teoretické základy ob-sahového marketingu, zkoumá vlivné části obsahové strategie na efektivitu obsahového marketingu a zjišťuje, jak jednotlivé formy obsahu používat efektivněji …víceAbstract:
The main purpose of this work is to find out what influences efficiency and reaching goals of content marketing by creating and promoting articles, e-mails, videos, podcasts and social network content. The author defines theoretic fundaments of content marketing, research parts of content strategy that influences content marketing, and tries to find out, how those forms of content use more efficiently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko