Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů – Ing. Zuzana Zemanová
Ing. Zuzana Zemanová
Bakalářská práce
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Loyalty Programs and Effective Targeting of Support on the Basis of Loyalty Programs
Anotace:
Věrnostní programy jsou široce využívaný marketingový nástroj. Jeho zavedení souvisí s dlouhodobou strategií řízení CRM v podniku. Správný výběr cílové skupiny a dobrá struktura věrnostního programu jsou nutné k plnění specifických cílů, kterých jiné nástroje podpory prodeje nedosáhnou. Mezi tyto cíle patří především dlouhodobé zvyšování loajality zákazníka a udržování zákaznické základny s menší citlivostí …víceAbstract:
Loyalty programs are widely used marketing tools. Its launch is related to long-term strategy of CRM in the company. The correct choice of target groups and well-structured program are necessary to accomplish targets which other tools of sales support are not able to reach. These targets are particularly long-term increase in customer loyalty and maintenance of customer base with less sensitivity to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hm59u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová