Motivace středně velkého podniku ke společensky odpovědnému chování – Bc. Veronika Faltová
Bc. Veronika Faltová
Diplomová práce
Motivace středně velkého podniku ke společensky odpovědnému chování
Motivation of a medium-sized company to socially responsible behaviour
Anotace:
Ambicí této práce je poskytnout čtenáři vhled do reality společensky odpovědného chování u středně velkých podniků. Hlavním výzkumným cílem je odhalení povahy hodnotového základu motivace realizovat společensky odpovědné aktivity ve středně velkém podniku, a to pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci reálné (z důvodu ochrany dat anonymizované) středně velké společnosti a podrobným studiem …víceAbstract:
The ambition of this thesis is to provide the reader with a better understanding of the reality of CSR of a medium-sized company. The main research objective of this thesis is through a semi-structured interviews with representatives of a real, but anonymized, medium-sized company and by studying sufficient documents to expose the value nature of a motivation to exercise a socially responsible behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y8vm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Hejtmánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Společenská odpovědnost firem
Tereza Nečasová -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová