Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka – Bc. Růžena Heřmánková
Bc. Růžena Heřmánková
Bachelor's thesis
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Motivation and Development of Speaking and Writing in German-Language Learning as Second Foreign Language
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic “Motivation and Development of Speaking and Writing in German-Language Learning as Second Foreign Language“(at Czech primary schools). The thesis is divided into two parts – the theoretical and the empirical part. The attention of the theoretical part is firstly focussed on the concept of motivation in general, secondly on the concept of motivation in relation …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Motivace a rozvoj mluvení a psaní při vyučování německého jazyka jako druhého cizího jazyka (na českých základních školách). Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je věnována pozornost pojmu motivace obecně i ve vztahu k vyučování cizího jazyka, faktorům, které ji mohou ovlivňovat a produktivním dovednostem mluvení a psaní. V empirické části práce …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rpvgs/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEŘMÁNKOVÁ, Růžena. \textit{Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cyinfs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Theses on a related topic
-
Strategie a motivace ve výuce cizích jazyků zaměřené na písemný projev
Michaela Uherková -
Písemný projev žáků a držení psací potřeby v průběhu výuky prvopočátečního psaní na ZŠ
Andrea Ulmanová -
Vliv narušené komunikační schopnosti na písemný projev žáka
Gabriela Malcová -
Vliv anglické výslovnosti na produkci němčiny jako L3
Ivana BRÄUEROVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová