Bc. Clare Nižníková
Master's thesis
Focus Group v marketingovém výzkumu
Focus Group in Marketing Research
Abstract:
Diplomová práce se věnuje Focus group v marketingovém výzkumu. Práce se bude zabývat problematikou kvalitativního výzkumu formou skupinového rozhovoru tzv. Focus group. V teoretické části se zaměřím především na termín Focus group, jeho vznik a následný vývoj, dále pak na jeho současnou podobu a jeho příchod na území České republiky, následně jeho využití v marketingovém výzkumu. Především se zaměřím …moreAbstract:
The diploma work is devoted to the Focus Group in the marketing research. The thesis will investigate the problems of kvalitative research with the help of the group discussion, so called Focus Groups. I will focuse to the term the Focus Group, its rise and consequent development in the theoretical part of the thesis. Further more on its current image and its arrival to the territory of the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xga79/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
"Vzdělání mění osud." Kvalitativní výzkum na téma socializace čínského studenta
Kateřina Stluková -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
Kvalitativní výzkum přístupu k plně autonomním osobním vozidlům mezi maturanty
Filip Havlík -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Kvalitativní výzkum kritických momentů manažerské praxe v kontextu existenciálních přístupů k seberozvoji
Michal MÜLLER -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ