Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu – Jana PROKEŠOVÁ
Jana PROKEŠOVÁ
Bakalářská práce
Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu
Selected quality mark in the tourism area
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá regionální značkou "TOULAVA regionální produkt", sdruženou v Asociaci regionálních značek (ARZ). Regionální značka certifikuje výrobky i služby a zaručuje jedinečnost, regionální původ, kvalitu a šetrnost k životnímu prostředí. Cílem práce je zjistit povědomí spotřebitelů o značce, dalším důležitým bodem je zjistit názor držitelů značky na regionální značku a její certifikaci …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the regional brand "TOULAVA regional product", associated with the Association of Regional Brands (ARZ). The regional brand certifies products and services and guarantees uniqueness, regional origin, quality and environmental friendliness. The aim of the work is to find out the consumer awareness of the brand, another important point is to find out the opinion of brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKEŠOVÁ, Jana. Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Faktory rozvoje venkovské turistiky v regionu Toulava
Iva Werbynská -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Toulava)
Tereza Selnarová -
Analýza brandu turistické oblasti Toulava
Kateřina Kafková -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Petra Tlustošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva