Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.

Disertační práce

Marketingové řízení elektronického obchodování

Marketing Management of e-Commerce
Anotace:
Disertační práce se zabývá oblastí marketingového řízení elektronického obchodování. Hlavním cílem disertační práce je navrhnout model marketingového řízení, které umožní posílit konkurenční postavení firem obchodující převážně elektronicky. Pro tento účel jsou analyzovány a sumarizovány současné poznatky o marketingovém řízení a elektronickém obchodování a navrženo obecné řešení problému pro marketingové …více
Abstract:
The dissertation thesis deals with the marketing management of e-commerce. The main aim of the dissertation thesis is to design a model of e-marketing management for companies trading mostly electronically, which could strengthen its competitive position. For this purpose the current knowledge of marketing management and e-commerce are analysed and summarized and recommended a general solution to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2013

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Svatošová, Veronika. Marketingové řízení elektronického obchodování. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní