Marketingové řízení elektronického obchodování – Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
Disertační práce
Marketingové řízení elektronického obchodování
Marketing Management of e-Commerce
Anotace:
Disertační práce se zabývá oblastí marketingového řízení elektronického obchodování. Hlavním cílem disertační práce je navrhnout model marketingového řízení, které umožní posílit konkurenční postavení firem obchodující převážně elektronicky. Pro tento účel jsou analyzovány a sumarizovány současné poznatky o marketingovém řízení a elektronickém obchodování a navrženo obecné řešení problému pro marketingové …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the marketing management of e-commerce. The main aim of the dissertation thesis is to design a model of e-marketing management for companies trading mostly electronically, which could strengthen its competitive position. For this purpose the current knowledge of marketing management and e-commerce are analysed and summarized and recommended a general solution to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svatošová, Veronika. Marketingové řízení elektronického obchodování. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku
Danil Dikarev -
Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení
Radka Kubalová -
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky v logistice
Martin Kůla -
Využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP
Martin Šplíchal -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Marketingové řízení cestovního ruchu v evropských velkoměstech
Veronika Šafaříková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov