Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců – Ing. Veronika Diestlová
Ing. Veronika Diestlová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců
Marketing Activities of Strategic Management in a Competitive Fight of Airlines
Anotace:
V bakalářské práce je především pojednáváno o neustále se měnících podmínkách na českém dopravním trhu s civilní leteckou přepravou osob. Bylo zde hlavně zkoumáno tržní prostředí, které letecké dopravce, působící na domácím trhu, bezprostředně ohrožuje, či jim nabízí nové příležitosti. Za hlavní cíl bakalářské práce lze považovat, pokus o nalezení správných řešení, která by ve všech třech zmíněných …víceAbstract:
The dissertation generally discusses the constantly changing conditions of the Czech transportation market with civilian air passenger transport. The main focal point here was the market environment which immediately threatens the domestically based flight passengers or offers them new opportunities. The ultimate goal of the dissertation is an attempt to find the right solution that would secure the …víceKlíčová slova
Sociální marketing virální marketing propagace strategický management cenová politika konkurenceschopnost PR firemní identita krizová komunikace marketing social marketing word of mouth promotion strategic management price policy competitiveness corporate identity crisis communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mpmg3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Novotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizový management na regionální úrovni: Případová studie spolupráce v rámci krizového managementu Tepláren Brno Špitálka a. s. a města Brna
Michaela Ceklová -
Management kontinuity minipivovaru
Olga Burianová -
Bezpečnostní management měst a obcí postižených epidemií COVID-19 se zvláštním zřetelem na lázeňskou péči
Jiří Reška -
Strategické vedenie hotelu so zameraním na krízový management
Michaela Urbanová -
Modern Information and Communication Technologies In Management of Multinational Companies: Analysis of Videoconference.
Kseniya Kvolyek -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč