Projekt podpory rozvoje cestovního ruchu města Hronova – Bc. Lucie HORNYCHOVÁ
Bc. Lucie HORNYCHOVÁ
Diplomová práce
Projekt podpory rozvoje cestovního ruchu města Hronova
The Project of Promotion of Tourism Development of Hronov Town
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh projektu na podporu rozvoje cestovního ruchu ve městě Hronově. Teoretická část je založena na zpracování nejdůležitějších poznatků, které se k dané problematice vztahují. Praktická část vychází z analýzy současného stavu cestovního ruchu ve městě. Stěžejní částí je návrh konkrétního projektu - jeho popis, cíle, proces realizace, zhodnocení a jeho podrobení …víceAbstract:
The goal of this thesis is to formulate the project which would support development of tourism at Hronov. The theoretical part is based on compiling of main knowledge which is related to given issue. The practical part comes from analysis of tourism in the town. The fundamental part is the draft of particular project - its description, targets, implementation process, evaluation and its time and cost …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORNYCHOVÁ, Lucie. Projekt podpory rozvoje cestovního ruchu města Hronova. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová