Bc. Markéta Krsková

Master's thesis

Marketing vysokoškolské knihovny na příkladu Centra knihovnických služeb VŠFS

Marketing of academic library through the example of the Library Services Centre of VSFS
Abstract:
Diplomová práce se zabývá shrnutím poznatků z oblasti marketingu vysokoškolských knihoven. V teoretické části je analyzován marketingový mix služeb vysokoškolské knihovny a využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v propagaci těchto služeb. Zvláštní pozornost je věnována internetovému marketingu a aspektům sociálního marketingu ve sféře neziskových služeb. Praktická část diplomové práce …more
Abstract:
The diploma thesis summarizes the knowledge of the marketing of university libraries. The theoretical part analyzes marketing mix of the university library´s services and it also deals with using the tools of marketing communication to promote these services. Special attention is paid to on-line marketing and to the aspects of social marketing in promoting the non-profit services. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2012
  • Supervisor: PhDr. Jan Emmer
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní