Monitoring sociálních sítí jako služba pro sledování okolí podniku – Petr Filip
Petr Filip
Bakalářská práce
Monitoring sociálních sítí jako služba pro sledování okolí podniku
Social network monitoring as a service to monitor business environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí pro monitorování okolí podniku. Hlavní cíle práce jsou definování metrik pro sledování okolí podniku na sociálních sítích. Vybrání nástrojů pro sledování okolí podniku na sociálních sítích, které se v současnosti používají a jejich porovnání z hlediska použitelnosti pro podnik. Další cíl je, ukázat možnou zjištěnou informační hodnotu, na příkladu …víceAbstract:
The bachelor thesis is occupied with a social network analysis for company‘s monitoring. The aims are to define metrics for observing the environ of company’s social network and selecting intruments for company’s environ observing at social network. The other aim is to display possible infromational value at real datas example of banking sector in the Czech Republic. The thesis is divided into three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Ivan Jelínek
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Skeletal trauma analysis of the remains from habanic burial site in Přibice
Sebastian Sedlár -
Stream-Based IP Flow Analysis
Milan Čermák -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Business solution for a food service company based on a modern nutrition concept (case of Russia)
Stanislav Tarasov -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali