Kristýna Černá

Diplomová práce

Využití geolokace v oblasti autopojištění

Use of geolocation in car insurance products
Anotace:
Tato diplomová práce je orientována do prostředí geolokace, pojišťovnictví a marketingu. Cílem je vytvořit definici produktu autopojištění pro Českou republiku, který bude využívat lokalizační data pro úpravu výše pojistného poplatku. Dílčím cílem práce je navrhnout prvky vhodné marketingové komunikační strategie pro prezentaci tohoto produktu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická …více
Abstract:
This thesis focuses on the Geolocation, Marketing and Insurance area. The main objective is to create definition of car insurance product for the market of Czech Republic, which will use the data gained from geolocation for the premiums adjustment. The minor objective of this thesis is to propose appropriate marketing strategy, which could be used while launching product on Czech market. Thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Lukáš Daněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48691