Využití geolokace v oblasti autopojištění – Kristýna Černá
Kristýna Černá
Diplomová práce
Využití geolokace v oblasti autopojištění
Use of geolocation in car insurance products
Anotace:
Tato diplomová práce je orientována do prostředí geolokace, pojišťovnictví a marketingu. Cílem je vytvořit definici produktu autopojištění pro Českou republiku, který bude využívat lokalizační data pro úpravu výše pojistného poplatku. Dílčím cílem práce je navrhnout prvky vhodné marketingové komunikační strategie pro prezentaci tohoto produktu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická …víceAbstract:
This thesis focuses on the Geolocation, Marketing and Insurance area. The main objective is to create definition of car insurance product for the market of Czech Republic, which will use the data gained from geolocation for the premiums adjustment. The minor objective of this thesis is to propose appropriate marketing strategy, which could be used while launching product on Czech market. Thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Lukáš Daněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová